Reklamacije
Reklamacije
Odustajanje od primljenog paketa
U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u roku od 14 dana i to na sledeći način:
- Neophodno je da nas kupac kontaktira telefonom na e-mailom na Info.m5shopsrbija@gmail.com i obavesti nas o odustajanju. Nakon toga se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
- Kurir kurirske službe Bex u roku od 1–3 radna dana (osim ako se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo paket. Ako mu kurir ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može zatražiti i ima pravo da odbije predaju paketa ako kurir nije u mogućnosti da mu izda potvrdu.
- Kurir nam u roku od 1–3 dana vraća paket preuzet od kupca.
- Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve u redu, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio, umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti isključivo preko tekućeg računa.
Artikli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže. Prilikom vraćanja, kupac uz proizvod prilaže i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio spakovan i sam proizvod.
Reklamacija proizvoda
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili ne funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah po otvaranju paketa o tome obavesti.
Procedura reklamacije:
- Neophodno je da nas kupac kontaktira telefonom ili putem e-maila ( Info.m5shopsrbija@gmail.com) i obavesti nas o nesaobraznosti proizvoda. Nakon toga se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
- Kurir kurirske službe Bex u roku od 1–3 radna dana (osim ako se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo paket. Ako mu kurir ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može zatražiti i ima pravo da odbije predaju paketa ako kurir nije u mogućnosti da mu izda potvrdu.
- Kurir nam u roku od 1–3 dana vraća paket preuzet od kupca.
- Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neispravan ili oštećen, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio, umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i zamenu za isti ispravan proizvod ili za neki drugi artikal. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku u ceni. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, prodavac vraća razliku uplatom na tekući račun kupca.
Podaci koje je potrebno dostaviti prilikom reklamacije putem e-maila:
- Ime i prezime kupca
- Datum poručivanja
- Naziv poručenog proizvoda
- Razlog reklamacije
Za nesaobraznost robe www.m5shop.rs odgovara u roku od maksimalno 6 meseci od datuma kupovine proizvoda. Kupac nema pravo na reklamaciju u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom, kao ni usled fizičkih oštećenja proizvoda.